Vår... eller?

I måndags så blev jag en gnutta varm i min jacka+halsduk i typ en sekund. Det första jag tänker, NU ÄRE FAN VÅR! Och jag har ju såndär smart jacka, där man kan ta bort fodret. Och det gjorde jag ju direkt såklart för att hylla att numera äre varmt. Vilken miss... Det är inte vår ännu. Det är sol ute, men det är fan fortfarande svinkallt! I måndags och i tisdags gjorde det inte så mycket. Rörde mig mest mellan bilen och inomhus, fik, Ikea eller vad jag gjorde. Men igår så åkte jag till Lkpg med min kära vän Daniel! Det blev alldeles för mycket promenad utomhus om man tänker jackmässigt. Satstjärt va kallt det var! Jag som hade planerat att äta glass ute! Skenet bedrar verkligen om man sitter inne och kollar ut ;p Vi hade väldigt mysigt trots att jag inte fick äta glass ute, blev fika och grejer inomhus ist. Så besökte vi IKEA igen också ;) Imorse iallafall så var jag och skrev på papprena och allt på mitt nya jobb (Yeeey!!) och då var det fan minusgrader. BLÄÄ! Så jag fick sätta i det där jävla fodret igen, det kändes ju lite som ett steg bakåt liksom haha xD Jag har ju två nya vårjackor jag verkligen vill använda också. Köpta second hand förövrigt vilket händer väldigt sällan. Men ibland kan man fynda :D Så NU får våren banne mig komma hit! Tror alla håller med mig, den är ju på g. Men kom NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0