tänkte.

Att jag skulle skriva ett inlägg, men insåg att jag inte har nåt vettigt att skriva. jävla blogg! haha. Kan berätta att jag klippt mig idag? Det blev fint. Jaa vad kan man säga mer, igår lekte jag med Jang och Ludvig efter jobbet. Har solat idag och igår. Åt precis mat, jobbet går bra, imorrn är det fredag och helg. (IOFS HELT UNDERBART). Kan berätta att jag slösar pengar, köpte inredningsgrejer igår, skaffade bredband. Jag kommer aldrig börja fota det jag köper typ så varför skriva om att man handlar grejer egentligen? haha. i helgen blire fest, imorrn våfflor för att det är våffeldagen. Ne idag känns det här helt meningslöst! haha. hejs!
.
Nåt jag kan säga är att jag sitter och lyssnar på Good Charlotte! Hur nostalgi? Underbart, tack Ida för påminnelsen! ;)
.
inte igår alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0