stör mig!

på så jävla mycket! Då kan man ju undra över hur mycket saker en människa egentligen kan störa sig på. Svaret är MYCKET! Men just nu stör jag mig mest på mig själv. Och då börjar jag störa mig på att jag stör mig på mig själv. Herregud, det finns inget stopp! Haha. Läser Mia Skäringers bok just nu, "Dyngkåt och hur helig somhelst" och jag kan ju berätta att hon är en vis kvinna den där Skäringer :) Livet måste va hårt och lätt om vartannat. Så äre bara ;) Nu låter det som jag har hållt på med den 2 cm tjocka boken i all evighet, men började för typ tio min sen, och var tvungen att pausa för att sätta mig här. Frukost it is liksom såhär 13.04. Whatev vilket meningslöst inlägg. Men idag skiner solen för fullt. Det ska jag ta vara på, och ikväll blire faktiskt mys på världens bar tror jag. PEACE.


i lördags, då jävlar vare party! Tillochmed partyhatten var ju på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0