second day.

Ja då var andra dagen på nya jobbet avklarad. Det är väldigt mycket att ta in och lära sig kan jag säga. Men det känns bra, det kommer förmodligen gå framåt! :) Nu är det utb. den här veckan, men redan nästa vecka ska vi sitta och svara i telefon två veckor framöver. Yikes! Efter jobbet idag åkte jag till min lilla Ida-filur! Åt korv med bröd och chips och kolla på tv. Somna visst på hennes soffa också vilket gör att jag inte är jättetrött nu, men måste sova strax. Kom hem nån gång runt elva suuuuck, och har inte somnat ännu liksom. Att man aldrig kan läga sig i tid.
.
Förövrigt så blev det landet i helgen som var nu! Vilken toppenhelg! Jag brukar verkligen inte våga chansa på att jag är frisk om jag inte är 100% säker. Men i fredags gjorde jag det, och tacka fan för det. För vi hade svinkul :) Jag tänkte på fredag em när jag ätit och började känna mig piggare och piggare att jag borde chansa. För inte kunde jag bli mer sjuk iaf, och det blev jag inte. Visst var jag lite seg på fredagskvällen men inget mer typ. Så på em/kvällen nån gång så stack jag och Danne ut till David och Elin som redan befann sig där (Davids land). lägger upp lite bilder som ni kan checka om ni vill ;) pusspåkinden
.
landet-stylingen på killarna var ju bäst ;)


Vi drack både fredag och lördag kväll, spelade spel, åt god mat, åkte till Katrineholm, kolla på film, var ute i det underbara vädret, klappade djur, premiär-grillade i mörkret, fikade, prata en massa och bara hade det chill. Måste göras igen!
hoppas alla funkar att klicka på :)
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilka mysiga bilder ser ut att varit hur nice som hellst=) Puss

2011-03-24 @ 10:36:18
URL: http://xexplosivex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0