matförgiftning typ..

Usch, har typ blivit matförgiftad eller nåt. Blev jättesjuk igårkväll och höll i sig under natten, men konstigt nog så mår jag mycket bättre nu. Har ätit lite och mår fortf bra. Det är ett bra tecken ;) Är man magsjuk så kan man inte äta utan att det kommer upp eller ut igen direkt haha. Det är liksom så jävla dålig tajming. Har man sett fram emot saker länge, så blir man alltid sjuk just då. Varför blir det så? Eller är det bara jag kanske?! Imorse skulle jag till Telia för första gången på introduktion och rundvandring osv. Men eftersom jag mådde väldigt dåligt ändå fram till typ 3 imorse så vågade jag inte chansa. Herregud inte! Trots det så mår jag mycket bättre nu, känner mig bara lite orkeslös vilket är ganska normalt efter en natt som denna ;p Och så hade vi ju planerat att åka till en kompis land i helgen också. SÅÅ typiskt. Men för en gångs skull ska jag vara optimist, eftersom jag mår så pass bra så kanske jag åker senare idag ändå! Matförgiftning smittar ju inte heller. Men börjar jag kräkas igen så åker jag ju inte haha. Så vi får hålla tummarna ;) Ska röra på mig, äta lite osv och känns allt bra så åker jag fan! Orka att en sån grej ska förstöra om jag känner mig såpass frisk som jag gör nu. Frågan är bara om man vågar sig ut i det här vädret? :O Hejdå vår! Hej vinterland!
Hoppas alla får en awesome helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0