IKEA!

Ingen storbloggare nuförtiden inte, som om jag nånsin vart det liksom ;) Men nu börjar det hända lite saker i livet iaf. JAG HAR FÅTT JOBB! :) 80-100% på Telia genom Proffice. Bara hoppas på det bästa och att man kommer trivas med allt och så. Men jag är så glad. Nu lämnar jag mina två timanställningar bakom mig och hoppar på heltid igen. Känns mer än GREAT! :D Det passar ju perfekt eftersom jag flyttar snart också... Flyttar in i min egna mysiga lilla etta, åh vad jag längtar och snart är det 1 april! Idag har vi vart på Ikea och shoppat också. Tallrikar, kastruller, handdukar, bestick, glas osv osv. Är inte klar med allt ännu, men det är på god väg. ME SO HAPPY!
Lite påsar, som resulterar i:
en sånhär glad Sanna ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0