hjärndött..

Jahörrenisedärvadhänder. Nu var det ett tag sen igen. Shit happens.
Jag bor hos mamma med hennes karl at the moment. Därav bor jag också med deras katt. Katten från helvetet. Jag trodde inte att man kunde hata en söt liten katt som jag just nu hatar denna skapelse. Eller JUST NU, i skrivande stund är det faktiskt lugnt. Men... Jag vet inte om hon löper, om hon precis blivit könsmogen, eller bara har blivit helt störd i huvudet. Men en jobbigare katt har jag inte mött. Hon går runt och skriker och gör så konstiga ljud som jag ärligt talat inte trodde kunde komma från en katt. Så fort alla gått och lagt sig så tycker hon att det är mest lämpligt att sätta igång också, och tro inte att man kan undvika det! Hon klättrar i våra kläder, klöser och krafsar på allt. Men det är skrikandet som stör mig mest. Chesuuus christ...
det är ju tur att hon är söt iaf!
Ja det var nog det jag hade att komma med ikväll, undra om det kommer ta sig haha!
Have a nice evening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0