sol&motion

Jaa, det är ungefär det jag har spenderat dagen med :) Förutom degande, tv-tittande och data-nördande. Först solade jag, sen tränade jag! HELT SJUKT att jag faktiskt gjorde det haha. Men det var kul, lite african dance i vardagsrummet sådär ;) Blev ungefär 1,5 h. Är väldigt nöjd! Undra hur många gånger man har sagt "idag ska jag starta mitt nya liv", ungefär tusen gånger. Men om man bara ger sig fan på det. Då borde det inte va så jättesvårt. Men det äre ju. ALLTID svårare än man tror. Men innan har jag typ tänkt att jag ska banta och grejer. Men jag får lägga ner det, för det klarar jag inte haha. Jag älskar mat och godis och allt som har med fett och socker att göra. Men... Jag tänkte såhär. Eftersom det är kul att röra på sig, så kan jag börja med det på riktigt! Och helt enkelt bara dra ner på godiset och läsken osv osv. Inte gå in i bantar-tänkandet. Utan bara att dra ner lite på allt. Jag är ett läskmonster, t.ex. häromdan när vi va på Pizza hut så drack jag väl typ 1,3 l cola till maten cirkus. Och det är inte ovanligt haha. Så nu kan jag ju ge det nya livet ett tusondeförsta försök till ;P haha. Är inte missnöjd med min kropp egentligen så. Bara vill trivas med mig själv, inte bli en pinne :) Ska försöka köra ett pass innan jobbet imorrn. Tror ni på det? ;D haha. Börjar 12.30, så vi får hoppas!

såhär snygg var man idag. Blöjbyxorna på barra ;)
och nu sitter jag med en ansiktsmask från Lush innan det blir nattmacka och lite film..
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Ida

Har du börjat träna på nordic? De är ju kanon! :D

2011-02-08 @ 23:25:08
URL: http://xexplosivex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0