10 februari - 11

Dags för att slänga in ett litet inlägg igen :) Har jobbat på Städarna idag. Jag älskar att jobba, då ligger man inte bara hemma och slöar och tjänar noll med pengar. Så fick jag reda på att jag får jobba imorrn med, YES! Man tackar inte nej till jobb direkt. Så blev det bestämt att jag ska köra lite jobb på Akademin på lördag också 10-17. Ae jag blir så gla ;)

Nu ska jag väl ta mig en dusch sen tänkte jag åka och kolla på lite smågrejer till lgh. VET NI VAD? Jag har ALLA möbler nu. Det fattades ju bara soffa, och nu är det fixat också! FAN VA BRA! :D Tänkte inte ens på bäddsoffan som jag sover i hos mor nu. Dom har ju pratat om att göra sig av med den. Att jag inte ens tänkt på det. DAAH. Men hon trodde inte jag va intresserad eftersom den är så sliten. Men självklart så ska jag ha nåt annat sofföverdrag eller nåt, för den är verkligen inte snygg ;p.. Men allt går att lösa med lite fantasi och tyg. Så den blir toppen att börja med :D Så slipper jag lägga pengar på en dyr soffa direkt! TACK! :)

Det är en förjävla bra dag det här!



man är så snygg i sina arbetskläder. TJOHEJSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0