Va hände liksom?

I helgen hade jag typ inget planerat, FÖRUTOM att jag skulle hålla mig nykter. Bara för att liksom.. Men det gick visst inte att hålla. Varför är det så "svårt"? haha. Igår mötte jag upp mina vänner Elin, David, Daniel och Andreas efter jobbet. Vi gick och fika lite på Fräcka och sådär. Sen av nån anledning skulle nån till systemet och alla följde med in såklart. Äh tänkte jag, ska alla andra köpa kan jag ju lika gärna köpa lite vin. HAHA. Sen blev det bestämt att vi skulle träffas senare för spela biljard och sen åka hem till Danne och spela Nintendo och dricka lite. Det slutade med en sjukt rolig kväll! ;D Vi tröttna på Nintendot ganska fort efter biljarden och gick en trappa ner till mig och lira guitar hero ist, men då var Elin och David tvunga att gå hem. Men jag, Danne och Ante höll igång till 5 imorse, vi hade tänkt att vara vakna till 7 för att börja min tvättid då! haha. Men jag missade visst den, duktigt och oväntat? ;p Vi somna på min säng alla tre xD Idag har ju vädret vart så himla fint. Men jag har inte direkt njutit av det, suck. Vi vaknade imorse, gick och köpte frukost, kolla lite på tv. Sen skulle jag bara vila lite och sov bort halva jävla dan, va FAN liksom! Men men, gjort är gjort. Nu har jag plockat undan och diskat sen igår. Blir att göra sig själv iordning och se vad denna lördagskväll har att bjuda på :) ha det awesome! Puss i luren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0