Lördag=LBD

Min vita helg förvandlades på nåt sätt till fest både fredag och lördag. Men fan va roligt jag har haft! :) Igår blev det lite spontant när Jang hörde av sig och frågade om jag skulle med. Fixade mig och vi drog iväg till en kompis till honom, hamnade på VK och sen Harrys. Fun fun! Vi drack som två svampar så det är konstigt att jag inte mått mer dåligt idag än vad jag gjort. Har bara slappat sönder idag förövrigt, Jang kom förbi för en stund sen med chailatte. Han vet mina cravings den där karln. Bra vän är han :D Snart ska jag åka och handla med Danne och Co, min kyl är väldigt tom haha. PUSS
Hur roliga bilder? Jang får på sig mina 38:or, och är det Albin som är en jätte eller Jang som är en dvärg? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0