bara mitt.

Ja nu bor jag helt själv för första gången i mitt liv, utan karl och utan mor eller far. Det kan nog inte kännas mer awesome än vad det gör. Det är verkligen det här jag behöver nu. Bara jag! Jag kan gör precis vad jag vill! Jag kan lyssna på Oskar Linnros - från och med du på repeat 27 gånger för att jag fortfarande tycker den är sjukt bra, jag kan bajsa med öppen dörr, jag kan äta när och vad jag vill, kan kolla på mina tjejserier till ögonen blöder, kan ta hem vilka vänner jag vill utan att nån blir irriterad, kan gå och lägga mig när jag vill och har helt enkelt ingen annan att anpassa mig efter. Hur bra låter det inte på en skala.. Man tackar och bockar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0